onsdag 26 november 2008

Stressbollar når toppen

Det som var helt oundvikligt har skett. En sajt har nått toppen på google.se. Det är sajten www.stressbollar.se, med sökfrasen stressbollar, som direkt tar klivet upp på toppen. Vem blir då vinnaren? Än så länge har ingen lämnat ett tävlingsbidrag för sajten. Så jag kommer hålla tävlingen öppen till söndag den 30 november 2008 23:59. På måndag den 1:a december, då jag förövrigt fyller år :), så kommer jag lotta ut vem som vinner sajten.

För att vinna sajten länka till den. Glöm inte att länken måste komma från ett textflöde, stressbollar ska vara länkat och en title-parameter med stressbollar för att bidraget ska vara giltigt.

Skulle det hända att sajten tar klivet ner från förstaplatsen kommer jag ändå skänka bort den. Glöm inte bort att binero webbhotell sponsrar överlåtelsekostnaderna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Får väl börja med att säga grattis. En förstaplats på två dagar är ganska bra, oavsett antalet konkurrenter.

Jag har två funderingar kring dina sajter.
1) Kommer du presentera någon typ av besöksstatistik från sökmotorerna? Testade Googles verktyg för att förutse antalet sökningar och då kunde den inte plocka fram tillräckligt med information.
2) Är det okej att skriva ett långt blogginlägg om flera sajter och på så vis delta i utlottningen om alla nämnda?

Anonym sa...

Är det tillåtet att "vinna" flera domäner? Hade nämligen tänkt skriva en artikel där jag radar upp de nuvarande domänerna... Räknas det som 14 länkar, alltså tävlingsbidrag till alla domänerna?

Med vänliga hälsningar,
Philip Källberg

Pierre Söderman sa...

När alla sajter är live kommer jag att börja om från början och förbättra sajterna. Bland annat publicera statistik för dem.

När det gäller många länkar från ett blogginlägg så skulle det vara bra om man kunde hålla sig till max 5 länkar per blogginlägg. Men det är inget krav men jag skulle uppskatta det. Med detta sagt så är det givetvis tillåtet att vara med i utlottningen av alla sajter.

Anonym sa...

Aändrat :-)

David | Feed Me A Stray Cat sa...

Va?! Etta?! När man söker på sökordet som är samma som domännamnet. Tell me it isnt true! Omazzinnggg.